Módne kampane už nie sú zamerané iba na oblečenie alebo trendy. Fashion značky sa snažia ľuďom ponúknuť prezentácie svojich nových kolekcií alebo spoločnosti prostredníctvom nejakého posolstva, ktoré by dokázalo ľudí chytiť za srdce. 

Rovnako k tomu pristupuje aj dánska spoločnosť Bianco, ktorá sa zameriava na dámsku obuv. Ich najnovšia kampaň má názov “Hate is so 2018” (Nenávisť je najväčší trend roku 2018) a zhliadnutia a zdieľania tohto videa trhajú rekordy.

Na obrazovke sa objaví robot, ktorý vraví: “Každú sekundu analyzujem ľudské reakcie a online správanie.” Človek za kamerou sa ho pýta: “Čo vieš o móde?” A robot odpovedá: “Viem všetko o všetkom. Vyskúšaj ma.” “Dobre, povedz mi, aký je najväčší trend roku 2018?” Obrazovka stmavne a robot vraví: “Najväčší trend dnešnej doby je NENÁVISŤ. Nenávisť je na 100% spojená so všetkým- nenávidíme v komentároch, nenávidíme lásku, nenávidíme ženy, nenávidíme mužov, nenávidíme deti, nenávidíme susedov a oni nenávidia nás.”

Video pokračuje: “Nenávidíme brokolicu, nenávidíme chudobných, nenávidíme bohatých, tetujeme si na svoje telo slovo NENÁVISŤ, nenávidíme hnedú, nenávidíme čiernu, nenávidíme bielu, nenávidíme žltú, nenávidíme červenú, nenávidíme ostatné náboženstvá, nenávidíme neveriacich, nenávidíme zvieratá, nenávidíme počasie, nenávidíme ostatné krajiny a kontinenty. Nenávidíme lesy, nenávidíme oceány, nenávidíme celú našu planétu. Nenávidíme ananás na pizzi, nenávidíme ostatné športové tými, nenávidíme, keď sú ľudia odlišní. Nenávidíme svoje telo, nenávidíme vychrtliny, nenávidíme krivky, nenávidíme krásu, nenávidíme plastiky, nenávidíme módu. Nenávidíme seba.”

Kapaň má v sebe silné posolstvo. Je naozaj pravda, že nenávisť sa postupne stáva trendom dnešnej doby. Po zhladnutí videa ostali mnohí zdesení a znechutení, pretože si uvedomili, že tvorcovia kampane majú úplnú pravdu. Tak čo, nie je na čase sa zamyslieť nad tým, prečo toľko nenávidíme?

Video/Foto: Youtube, Facebook

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here